Avustajavälitys Oy haluaa varmistaa, että esihenkilöiden ja asiakaspalvelun tavoitettavuus vastaa sekä henkilöstön että asiakkaidemme tarpeita. Siksi teemme vuosittain kattavan tavoitettavuuskyselyn, joka antaa meille arvokasta palautetta siitä, miten voimme kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.
Olemme iloisia voidessamme jakaa tavoitettavuuskyselymme tulokset! Asiakkaistamme 71 % vastasi, ja heidän palautteensa ovat erittäin myönteisiä. 54 % asiakkaista kokee, että Avustajavälityksessä vastataan yhteydenottoihin aina nopeasti, ja 44 % kokee, että vastaus tulee useimmiten nopeasti – vain 2 % on kokenut viivettä. Nopeimmaksi ja toimivimmaksi yhteydenottotavaksi koettiin puhelinsoitto (69 %), mutta myös tekstiviesti (18 %) ja sähköposti (12 %) ovat hyviä vaihtoehtoja.
Työntekijöidemme keskuudessa toteutettiin myös tavoitettavuuskysely, johon vastasi 43 %. Tulokset ovat lupaavia: 64 % työntekijöistä kokee, että yhteydenottoihin vastataan aina riittävän nopeasti, ja 34 % useimmiten. Työntekijöistä 50 % tuntee, että heidän asiansa hoidetaan aina riittävällä tavalla, 48 % useimmiten, ja vain 2 % kokee viivettä. Tavoitettavuuden keskiarvosana on erinomainen 8,82/10!
Olemme sitoutuneet jatkuvaan kehittämiseen ja laadukkaaseen palveluun. Teemme kaikkemme, jotta voimme tarjota asiakkaillemme ja työntekijöillemme parasta mahdollista palvelua. Asiakkaidemme arki on meille tärkeää, ja haluamme jatkossakin tarjota laadukasta ja nopeaa palvelua!